Vážené dámy a pánové,
zveme Vás na další z našich exkluzivních vzdělávání – tentokrát na téma „Online marketing chytře“. Žijeme v době, kdy se obchod zásadně mění. Zákazníci váhají, náklady se zvyšují … dobrý marketing je důležitější než kdy před tím!. A protože žijeme v době digitální je nutné zaměřit se právě na online nástroje! Předběhněte konkurenci – ukážeme Vám jak na online marketing, tak aby Vás zákazníci našli a už Vás nepustili. Ukážeme Vám, jak svou nabídku představit chytře a získat více zákazníků. Pro členy OHK UL samozřejmě zdarma!
Program vzdělávání:
- WEB – jednoduchý, přehledný, aktuální, prodejní
- SEO – musejí Vás najít
- Analýza WEBu
- Průběžná analytika a reporting
- Placená online reklama
- Využívejte zprostředkovatelských portálů
- Sociální sítě? Ano, ale …
- Nebojte se být osobní
- Objevte social media monitoring
- Nepřestávejte být v obraze
Termín vzdělávání:
úterý 7. 3. 2023 od 9:00 hod. do 15:00 hod. (12:00 – 13:00 pauza na oběd)
Místo a formát vzdělávání:
– jedná se o prezenční vzdělávání
– výuková místnost v sídle OHK UL (Masarykova 3488/1, první poschodí)
Lektoři kurzu:
- poskytovatelem vzdělávání je společnost CreatiCom s.r.o. https://www.creaticom.cz/
- lektory tohoto kurzu jsou:
Ing. Pavel Štima (Web developer & SEO konzultant): Pavel pochází z Ústí nad Labem. Ještě na vysoké škole začal podnikat v oblasti reklamy a marketingu v reklamní agentuře. S nástupem internetu se začal věnovat tvorbě webových stránek a postupně se vyprofiloval. Dnes se zabývá optimalizací webových stránek a e-commerce pro vyhledávání na internetu. Vyšší návštěvnost na webu, více klientů i objednávek.
Zuzana Vacurová (Account/Project manager): Zuzka v Ústí vyrostla, vystudovala FSE UJEP a posledních několik let tu pomáhá budovat digitální agenturu. Od roku 2019 se profesionálně věnuje marketingu a sociálním sítím a pomáhá firmám a podnikatelům s nastavením jejich online komunikace. Její doménou je Instagram, TikTok a influencer marketing. Řekne vám, jak využít algoritmy na maximum, ukáže, co zrovna letí za trendy a prozradí, jak nastavit spolupráce s influencery, aby měly hlavu a patu. Jako vedoucí divize sociálních sítí a influencer marketingu v CreatiComu Zuzka pomohla už desítkám klientů. V současnosti se zaměřuje hlavně na marketing pro HORECA segment, například vede přes 2 roky komunikaci pražské L’Osterie a stará se kompletně o marketing Červeného Jelena.
Počet účastníků v kurzu:
12 osob
Podmínky účasti (vzdělávání zdarma):
- členství v OHK UL,
- účast na celém vzdělávacím kurzu.
Na vzdělávání si účastník přinese pomůcky pro záznam z přednášek. Budou pro Vás připraveny tištěné vzdělávací materiály. Navíc pro Vás bude připraveno drobné občerstvení (káva, čaj, nealko, sušenky). Vzhledem k tomu, že výuku realizujeme v centru města, je v dosahu několik dobrých restaurací a rychlé občerstvení, které můžete využít v čase obědové pauzy.
V případě zájmu doporučujeme rychlou registraci formou odpovědního emailu, počet míst je omezen. Rezervace provádějte na emailu: arlena.nikolicova@ohk-ul.cz